TERMENI SI CONDITII

APLICATIE RECPAU

actualizat la 02.11.2023, 13:50

 

 

 1. Preambul

     

      Definitiile si/sau explicatiile cuvintelor si sintagmelor specifice folosite in acesti Termeni si Conditii se gasesc in Anexa 1 - Definitii.

Cuvintele la singular includ pluralul, cuvintele la plural includ singularul, cuvintele care denota genul masculin includ femininul, iar cuvintele care denota genul feminin includ masculinul.

     

      Potrivit dispozitiilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului privind regimul de detinere al cainilor periculosi si agresivi  nr. 55/2002, referita in continuare drept OUG 55/2002, Asociatia Chinologica Romana, referita in continuare drept ACHR, afiliata la Federatia Chinologica Internationala, referita in continuare drept FCI, este SINGURUL organism din Romania acreditat sa realizeze serviciul public de evaluare si incadrare in categoriile de caini periculosi si agresivi, in urma caruia se inregistreaza canii periculosi si agresivi in Registrul de Evidenta a Cainilor Periculosi, Agresivi si Utilitari, referit in continuare prin acronimul RECPAU si se elibereaza Adeverintele aferente catre proprietarii sau detinatorilor temporari de caini care au solicitat prestarea serviciului.

     

      ACHR presteaza si serviciul de evaluare si incadrare in categoria cainilor utilitari, in urma caruia se inregistreaza cainii utilitari in RECPAU si se elibereaza Adeverintele aferente catre proprietarii sau detinatorilor temporari de caini care au solicitat prestarea serviciului.

 

      In temeiul Ordonantei Guvernului privind asociatiile si fundatiile nr. 26/2000, referita in continuare prin acronimul OG 26/2000, ACHR a imputernicit pe membrii sai (asociatii teritoriale si cluburi) sa presteze in numele sau serviciile de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari.

     

      Conform Regulamentului general privind protectia datelor nr. 679/2016, referit in continuare si prin acronimul GDPR, ACHR pe de o parte si membrii sai pe de de alta parte, actioneaza ca "Operatori Asociati" in cadrul unui "grup de intreprinderi", in care ACHR este "intreprinderea care controleaza", iar membrii ACHR sunt "intreprinderile afiliate/controlate", in ceea ce priveste prestarea serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari.

     

      Aplicatia informatica RECPAU, referita in continuare drept Aplicatia, este un program de calculator in toate formele acestuia (aplicatie web si pentru dispozitive de comunicare inteligente), in intelesul dispozitiilor Legii drepturilor de autor nr. 8/1996, referita in continuare prin acronimul LEGEA 8/1996, ce a fost proiectat, realizat, pus in functiune si gestionat de catre Proprietar, pentru a permite prelucrarea (introducere, modificare, stergere, stocare, vizualizare etc.) datelor necesare prestarii serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari si de emitere a Adeverintelor aferente, de catre Operatorii Asociati, prin intermediul Personalului Autorizat propriu, conform Regulamentului ACHR privind cainii periculosi, cainii agresivi si cainii utilitari disponibil pe site-ul ACHR, referit in continuare si Regulamentul ACHR si pentru vizualizarea acestor date de catre Terti.

 

      Fata de cele de mai sus, Proprietarul actioneaza ca ”Persoana Imputernicita” a Operatorilor Asociati, in intelesul dat de GDPR, in ceea ce priveste serviciile ce formeaza obiectul contractului de utilizare a Aplicatiei, referit in continuare drept ”Acord de Utilizare” sau ”Acord”.

 

      Avand in vedere ca pentru Utilizarea Aplicatiei este necesara si obligatorie incheierea unui Acordului intre Proprietar, pe de o parte, si fiecare Operator Asociat sau Tert, pe de alta parte, referiti in continuare drept ”Client”, au fost redactati si supusi Clientului spre acceptare acesti Termeni si Conditii care, la momentul acceptarii se transforma in Acord de Utilizare.

 

 

 2. Partile contractante

 

      Registre Online SRL, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, com. Chiajna, sat Dudu, str. Salcamilor nr. 20A,  avand identificatorul unic european EUID ROONRC.J23/6377/2021 si cod unic de inregistrare 46855074, telefon 0722.358.392, adresa de email registreonline.ro@gmail.com, referita in continuare drept „Proprietar" sau ”Furnizor”.

Si

      Clientul, cu datele de identificare ce rezulta din documentele de infiintare si functionare emise de autoritatile competente, al carui Reprezentant Legal a semnat electronic acesti Termeni si Conditii.

 

 

 3. Natura juridica

 

      Acesti Termeni si Conditii reprezinta oferta ferma de incheiere la distanta, exclusiv prin mijloace electronice, in conditiile Legii comertului electronic nr. 365/2002, referita in continuare prin acronimul LEGEA 365/2002, a unui contract de utilizare a unui program de calculator, respectiv a Aplicatiei.

 

 

 4. Informarea Clientului

     

      Inainte de incheierea Acordului, Proprietarul pune la dispozitia Clientului informatiile prezentate mai jos.

 

      Etapele tehnice necesare incheierii Acordului sunt urmatoarele:

a. Comunicarea de catre Proprietar catre persoana desemnata de catre Reprezentantul Legal drept Administrator in Aplicatie (referita in continuare Admin) a Credentialelor de Acces initiale;

b. Accesarea link-ului de intrare in Aplicatie de catre Admin

c. Introducerea, de catre Admin, a Credentialelor de Acces initiale si a codului primit pe SMS  pe numarul de telefon utilizat pentru autentificare;

d. Lecturarea acestor Termeni si Conditii de catre Admin, in acea sectiune a Aplicatiei in care acesti Termeni si Conditii sunt redati,

e. Acceptarea acestor Termeni si Conditii, in conditiile art. 4 pct. 3 si art. 6 din Legea nr. 365/2002, de catre Reprezentantul Legal.

 

      Mijloacele tehnice pe care Proprietarul le pune la dispozitia Clientului pentru identificarea si corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor constau atat in permiterea accesului in Aplicatie si corectarea lor de catre Admin, cat si in posibilitatea de a recupera Credentialele de Acces pierdute/uitate prin accesarea unei pagini din Aplicatie in care se introduce adresa de email, ori numarul de telefon utilizate in procesul de autentificare.

 

      Acordul se incheie doar in limba romana.

 

 

 5. Acceptarea Termenilor si Conditiilor, incheierea si modificarea Acordului de Utilizare a Aplicatiei

 

      Acceptarea acestor Termeni si Conditii, se va realiza de catre Admin prin bifarea casutei "Sunt de acord cu Termenii si Conditiile, Politica de Confidentialitate, Politica de Retur si Politica de Cookies a Aplicatiei RECPAU" din fereastra de autentificare a Aplicatiei, urmata de actionarea butonului ”Autentificare”, ceea ce reprezinta o Semnatura Electronica, in sensul dispozitiilor art. 4 pct. 3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, referita in continuare prin acronimul LEGEA 455/2001, avand aceeasi valoare juridica cu o semnatura olografa.

 

      Fata de cele de mai sus, Admin-ul este indemnat sa citeasca cu atentie acesti Termeni si Conditii inainte de a alege sa ii accepte prin Semnatura Electronica!

     

      Daca Reprezentantul Legal NU este  de acord cu acesti Termeni si Conditii, acesta se va abtine sa aplice Semnatura Electronica pe acesti Termeni si Conditii si NU va mai accesa Aplicatia.

     

      Pentru evitarea oricaror neclaritati, acesti Termeni si Conditii, vor fi considerati ca acceptati si in acest mod se va considera incheiat la distanta, prin mijloace electronice,  Acordul de Utilizare al Aplicatiei, la momentul aplicarii Semnaturii Electronice, fara indeplinirea niciunei alte formalitati.

     

      De asemenea, pentru evitarea oricaror altor intepretari si pentru a face dovada continutului sau, acesti Termeni si Conditii acceptati in conditiile de mai sus, se tranforma din oferta initiala in continut al Acordului.

     

      In cazul Clientului ACHR, Acordul se completeaza de drept, fara nicio alta formalitate, cu prevederile Contractului cadru de utilizare de programe de calculator, incheiat intre Proprietar si ACHR, referit in continuare drept ”Contractul Cadru”, inclusiv cu modificarile ulterioare la acesta.

 

      Proprietarul are dreptul de a modifica unilateral continutul intregului Acord sau doar al unei/unor parti din acesta, in orice moment.

 

      In acest caz, la primul acces in Aplicatie ulterior modificarii, Clientul va fi directionat sa isi exprime acordul sau dezacordul cu privire la modificarile propuse prin aplicarea Semnaturii Electronice pe Acordul modificat.

 

      Daca NU este de acord cu modificarile propuse, Clientul are dreptul sa denunte unilateral Acordul, fara a putea fi obligat la plata de despagubiri si nu va mai avea acces la Aplicatie.

 

      In egala masura, in acest caz, Clientul NU poate solicita obligarea Proprietarului la plata de despagubiri pentru incetarea accesului in Aplicatie.

 

      Versiunile Acordului sunt disponibile in Aplicatie, iar versiunea Acordului aplicabila unei Comenzi este cea in vigoare la momentul la care s-a plasat Comanda de catre Client.

     

     

 6. Obiectul Acordului

 

      Fac obiectul prezentului Acord:

a. Furnizarea gratuita a Serviciului de Acces si Utilizare Non-Exclusiva a Aplicatiei de catre Client;

b. Furnizarea contra cost a Serviciului de Prelucrare a DCP si a Altor Date, in vederea tinerii evidentei si prestarii de catre Client catre Beneficiari a serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari conform Regulamentului ACHR, inclusiv emiterea si tiparirea Adeverintelor aferente, in schimbul tarifelor prevazute in Acord,

c. Furnizarea contra cost a Cursurilor Online de Constientizare a Securitatii Cibernetice, in cazul in care Clientul opteaza pentru prestarea acestui serviciu.

 

      Avand in vedere ca Clientul este o persoana juridica, Utilizarea Aplicatiei se va realiza intotdeauna de catre Personalul Autorizat al acestuia, care actioneaza sub autoritatea si indrumarea Clientului.

 

      Serviciile ce fac obiectul prezentului Acord pot fi accesate de pe o serie de interfete precum: aplicatii desktop ce se instaleaza pe sisteme de operare Windows, Mac si Linux, aplicatii iOS si Android si web browser.

     

     

 7. Tarifele

 

      Desi Serviciul de Acces si Utilizare Non-Exclusiva a Aplicatiei este gratuit, Serviciul de Prelucrare a DCP si a Altor Date in vederea tinerii evidentei si prestarii de catre Client a serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari, inclusiv emiterea si tiparirea Adeverintelor aferente este supus obligatiei de plata prealabila a tarifului in valoare de 6 eur pentru fiecare Adeverinta in parte.

     

      De asemenea, in cazul in care Clientul opteaza pentru urmarea Cursurilor Online de Constientizare a Securitatii Cibernetice organizate de catre Proprietar, tariful pentru urmarea unui astfel de curs este in valoare de 6 eur.

     

      In cazul in care Proprietarul va deveni platitor de taxa pe valoarea adaugata, referita in continuare prin acronimul TVA, atunci la tarifele mentionate mai sus se va adauga TVA.

     

      Tarifele se vor plati in avans (adica la Comanda initiata dupa introducerea DCP si a Altor date, inainte de emiterea Adeverintei sau de inceperea Cursului Online de Constientizare a Securitatii Cibernetice, dupa caz), in echivalent lei, la cursul BNR din ziua Comenzii, la care se adauga 0,35 puncte procentuale.

     

      Tarifele se vor achita de catre Client exclusiv prin card bancar, prin introducerea datelor acestui card in sectiunea destinata platilor.

 

 

 8. Durata Acordului

     

      Prezentul Acord se incheie pe o perioada nedeterminata incepand de la data semnarii sale electronice de catre Admin, iar obligatiile partilor intra in vigoare de la aceasta data.

     

      Cu toate acestea, Utilizarea Aplicatiei de catre ACHR si fiecare Operator Asociat in parte este conditionata de:

a. Formarea Initiala si Formarea Continua a Personalului Autorizat in ceea ce priveste Constientizarea Securitatii Cibernetice, precum si de

b. Instruirea Initiala si de Instruirea Continua a Personalului Autorizat in ceea ce priveste Prelucrarea DCP si a Altor Date.

 

 

 9. Asumarea responsabilitatii utilizarii Aplicatiei

 

      Prin incheierea Acordului, Admin-ul, in nume personal si in numele Clientului, isi asuma responsabilitatea si intelege:

a. sa furnizeze numai informatii corecte si complete in vederea utilizarii Aplicatiei;

b. sa actioneze cu Buna-credinta si numai in limitele imputernicirii primite de la Clientul in numele caruia actioneaza;

c. sa pastreze confidentialitatea Credentialelor de acces si sa nu incredinteze Credentialele sale de Acces niciunei alte persoane;

d. sa nu permita in nicio forma (inclusiv din cea mai simpla neglijenta) niciunei alte persoane, sa utilizeze Aplicatia pe baza Credentialelor de Acces;

e. sa desemneze Utilizatorii pentru accesul si folosirea Aplicatiei in numele Clientului pe care il reprezinta si numai in conditiile prevazute in Acord;

f. sa ia toate masurile necesare pentru a se asigura ca restul Personalul Autorizat va accesa si utiliza Aplicatia numai sub autoritatea si responsabilitatea sa si a Clientului pe care il reprezinta;

g. sa nu utilizeze Aplicatia pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata in niciun interes  propriu sau pentru altul (indiferent daca acest interes este privat sau comercial), software-ul, DCP, Alte Date, materialele/documentele, ofertele, orice alt continut, produsele sau serviciile furnizate de catre Proprietar sau continute ori obtinute in/prin intermediul Aplicatiei, cu exceptia acordului scris prealabil al Proprietarului;

h. sa nu utilizeze Aplicatia in niciun scop care este ilegal, imoral sau interzis prin dispozitiile legale comunitare si nationale, prin Acord sau prin oricare dintre  hotararile, deciziile, dispozitiile si regulamentele FCI sau ACHR,

i. sa nu execute si sa nu sprijine, direct sau prin interpusi, Atacuri Cibernetice asupra Aplicatiei.

 

      Pentru buna regula si pentru evitarea interpretarilor eronate, orice Acces Autorizat si/sau Utilizare a Aplicatiei prin utilizarea Credentialelor de Acces, se considera realizata chiar de catre acel Utilizator, care NU poate invoca realizarea Accesului Neautorizat si/sau a Utilizarii Neautorizate a Aplicatiei de catre o alta persoana, decat daca face dovada ca aceste Credentiale de Acces au ajuns in posesia acelei persoane fara a fi fost incredintate de el si fara nici cea mai mica neglijenta din partea sa.

     

      In cazul Accesului Neautorizat si/sau al Utilizarii Neautorizate a Aplicatiei in conditiile de mai sus, acea persoana din cadrul Personalul Autorizat ale carei Credentiale de Acces au fost incredintate altei persoane sau care au ajuns in posesia altei persoane ca urmare a celei mai mici neglijente din partea sa, are obligatia sa instiinteze imediat Proprietarul pentru luarea masurilor care legale, contractuale si de oportunitate care se impun atat pentru raportarea incidentului la Autoritatea Competenta, cat si pentru stoparea, limitarea si acoperirea pagubelor cauzate sau care s-au putea cauza.

 

      Orice incalcare a Acordului de catre Personalul Autorizat da Proprietarului dreptul sa inceteze Acordului (prin reziliere unilaterala sau denuntare unilaterala, la libera sa apreciere, fara niciun termen de conformare sau de preaviz) si sa urmeze toate remediile legale fata de Client si Personalul Autorizat vinovat, la libera alegere a Proprietarului, pentru incetarea actelor de incalcare si, daca este cazul, pentru obligarea la plata despagubirilor cuvenite pentru acoperirea pagubelor cauzate.

 

 

 10. Accesarea Aplicatiei, crearea, dezactivarea si stergerea Contului de Client

 

      Contul de Client si Credentialele de Acces initiale in Aplicatie sunt create si stabilite numai de catre Proprietar si vor fi comunicate Admin-ului, prin email sau telefonic.

     

      In acest mod, Proprietarul se asigura ca Aplicatia NU va avea drept Clienti decat persoanele juridice care pot avea aceasta calitate in concordanta cu definitia din prezentul Acord.

     

      Admin-ul are dreptul de a accesa pentru prima data Aplicatia utilizand Credentialele de Acces initiale, dupa bifarea bifarea casutei "Sunt de acord cu Termenii si Conditiile, Politica de Confidentialitate, Politica de Retur si Politica de Cookies a Aplicatiei RECPAU" din fereastra de autentificare a Aplicatiei, urmata de actionarea butonului ”Autentificare”, incheindu-se in acest mod Acordul.

     

      Dupa accesul initial, Admin-ul va fi directionat pentru schimbarea parolei initiale, etapa ce trebuie parcursa in mod obligatoriu si in lipsa careia nu poate fi accesata in continuare Aplicatia.

     

      De asemenea, Admin-ul va fi directionat sa completeze/modifice informatiile din Profilul Clientului precum:

a. numar de telefon (obligatoriu);

b. adresa de e-mail (obligatoriu);

c. denumire exacta;

d. adresa sediului,

e. numele Reprezentantului Legal.

 

      Din considerente legate de protectia DCP, Admin-ul va autoriza si va incredinta Credentialele de acces numai catre restul Personalului Autorizat care face dovada formarii initiale si continue in ceea ce priveste Constientizarea Securitatii Cibernetice si dovada instruirii initiale si continue in ceea ce priveste Prelucrarea DCP si a Altor Date, conform prezentului Acord.

     

      Din aceleasi motive, Admin-ul se va asigura ca restul Personalului Autorizat foloseste Aplicatia si ca prelucreaza DCP, in interiorul sau in afara Aplicatiei, doar la solicitarea si sub stricta supraveghere a sa si a Clientului pe care il reprezinta.

     

      Ulterior finalizarii accesarii initiale, logarea in Aplicatie, atat in varianta accesata de pe platforma online, cat si in varianta accesata de pe un dispozitiv inteligent pe mobil, se va face numai prin utilizarea Credentialelor de Acces.

 

      IMPORTANT! Proprietarul poate modifica oricand categoriile de date solicitate pentru accesarea unui Cont de Client, daca astfel de modificari sunt necesare din motive de securitate, de imbunatatire a operatiunilor sau sunt dictate de o obligatie legala.

     

      Dezactivarea Contului de Client se poate realiza numai de catre Proprietar, in mod unilateral, in cazul in care depisteaza probleme de securitate si considera ca este necesara o astfel de dezactivare pentru prevenirea sau minimizarea unor riscuri de securitate.

     

      Stergerea Contului de Client se poate realiza numai de catre Proprietar, in mod unilateral si in mod automat la implinirea unui termen de 3 ani de la data incetarii Acordului, cu asigurarea stocarii de catre Proprietar pentru o perioada de 20 ani a Adeverintelor eliberate sau prin comunicarea catre Clientul ACHR a copiilor acestor Adeverinte.

     

     

11. Utilizarea Aplicatiei

     

      Clientul este responsabil cu actualizarea permanenta a datelor din Contul de Client imediat ce intervin schimbari sau cu modificarea acestora, la libera sa alegere.

 

      Clientul va utiliza Aplicatia, prin intermediul Personalului Autorizat, numai conform scopului acesteia, respectiv pentru a permite prelucrarea datelor (introducere, modificare, stergere, stocare, vizualizare, emitere si tiparire Adeverinte etc.) necesare prestarii serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari de catre Operatorii Asociati, in conditiile Regulamentului ACHR.

     

      Prelucrarea DCP si a Altor Date de catre Personalul Autorizat in sectiunile si campurile speciale preexistente ale Aplicatiei se va face numai la indrumarea si sub autoritatea Clientului, cu atentie, discernament si pe responsabilitatea Personalului Autorizat si a Clientului.

     

      Desi introducerea, modificarea, stergerea, stocarea si vizualizarea datelor si a Adeverintelor este gratuita, pentru emiterea Adeverintelor, Clientul trebuie sa transmita o Comanda de emitere a Adeverintei prin apasarea butonului aferent al Aplicatiei, sa fie titular al unui cont bancar, sa completeze datele aferente acestui card in Sectiunea de Plata a Aplicatiei si sa finalizeze Comanda prin plata.

     

      Clientul poate transmite mai multe Comenzi in Aplicatie, care vor putea fi gasite in Cosul de Cosul de Cumparaturi pana la momentul finalizarii lor prin plata.

     

      Adaugarea unei Comenzi in Cosul de Cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii prin plata, NU atrage dupa sine inregistrarea Comenzii si, implicit, nici emiterea Adeverintei aferente.

     

      Plata unei Comenzi se realizeaza prin apasarea butonului aferent din Sectiunea de Plata.

 

      Prin plata, Clientul atesta ca toate datele furnizate necesare procesului de emitere a Adeverintei sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

      Proprietarul poate anula orice Comanda, in urma unei notificari adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

a. Tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Clientului, din orice motive si in special din motive legate de introducerea eronata a datelor cardului, blocarea cardului, fonduri insuficiente etc.;

b. Tranzactia nu a fost validata de catre Procesatorul de Plati, din orice motive,

c. datele furnizate de catre Client in Aplicatie sunt incomplete si/sau incorecte.

 

      In cazul in care o Comanda pentru care s-a efectuat plata nu poate fi onorata din cauza nefunctionarii sau a functionarii necorespunzatoare a Aplicatiei, Proprietarul va informa Clientul si va returna in contul Clientului contravaloarea Comenzii neonorate, in termen de maxim 7 zile de la data la informarii Clientului privind imposibilitatea onorarii.

 

      Proprietarul pune la dispozitia Clientului posibilitatea de a salva datele a 3 (trei) carduri bancare pentru plati online mai rapide.

 

      Functionalitatea este disponibila in sectiunea Cardurile mele a Contului de Client din Aplicatie si are caracter optional, neimpunandu-se Clientului o obligatie in acest sens.

     

      Clientul poate opta fie pentru salvarea datelor unui card bancar in Aplicatie, fie pentru introducerea informatiilor despre cardul utilizat la efectuarea fiecarei Tranzactii.

     

      Daca Clientul opteaza pentru salvarea datelor unui card, la umatoarele Tranzactii pe care le va efectua va introduce doar CVV-ul in vederea asigurarii securitatii Tranzactiilor, precum si alte informatii necesare solicitate de banca emitenta a cardului sau de politicile de securitate care insotesc cardul.

     

      Proprietarul NU stocheaza informatiile bancare furnizate de catre Client in cazul in care Clientul alege salvarea acestora pentru plati online mai simple si rapide.

     

      Sectiunea de plata a Aplicatiei reprezinta interfata dintre Client si Procesatorul de Plati, astfel incat datele bancare furnizate de Client in Aplicatie sunt colectate NUMAI de catre Procesatorul de Plati conform politicilor sale de prelucrare a DCP.

     

      Pentru mai multe informatii cu privire la salvarea datelor bancare ale Clientului de catre Procesatorul de Plati, puteti accesa link-ul https://netopia-payments.com/termeni-si-conditii-platitori/

     

      Numarul cardului bancar al Clientului care a optat pentru salvarea datelor unui card bancar,  NU este afisat integral, ci DOAR ultimele 4 cifre ale numarului, precum si data de expirare a cardului.

 

      Daca Clientul doreste stergerea cardurilor bancare salvate o poate face din sectiunea Cardurile mele a Contului de Client.  Stergerea cardurilor salvate nu afecteaza posibilitatea de a efectua pe viitor plati online prin intermediul Contului de Client.

 

      Dupa emiterea Adeverintelor, acestea raman stocate in aplicatie in Contul de Client si pot fi vizualizate sau retiparite.

     

      Nu este permisa sub nicio forma prelungirea valabilitatii unei Adeverinte emise peste perioada de valabilitate mentionata in aceasta ci, la solicitarea Beneficiarului, se va proceda la emiterea unei noi Adeverinte, in conditiile Regulamentului ACHR.

     

      Proprietarul permite vizualizarea si descarcarea materialelor din Aplicatie cu conditia pastrarii in materialele descarcate/copiate a tuturor anunturilor privind drepturile de autor si a altor elemente privind proprietatea intelectuala existente in materialele/documentele originale, fara alterarea acestora.

     

      Sunt interzise: modificarea materialelor/documentelor din Aplicatie, reproducerea acestora, afisarea, derularea sau distribuirea publica, utilizarea lor in scopuri publicitare sau comerciale de catre persoane care NU fac parte din Personalul Autorizat.

     

      Este interzisa utilizarea acestor materiale/documente pe un alt website sau in orice mediu computerizat legat in retea de catre persoane care NU fac parte din Personalul Autorizat.

     

      Materialele publicate in Aplicatie apartin in exclusivitate Proprietarului si/sau partenerilor/afiliatilor sai, dupa caz.

     

      Este interzisa transmiterea prin intermediul Aplicatiei sau catre adresele de e-mail mentionate in Aplicatie a oricaror materiale considerate ilegale, periculoase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare si a materialelor care ar putea fi considerate ca instigare la fapte care contravin dispozitiilor legale comunitare si nationale, Acordului sau oricarori  hotarari, decizii, dispozitii si regulamente FCI sau ACHR.

     

      Orice incercare de orice natura de modificare a materialelor, documentelor, imaginilor, paginilor, functionalitatilor sau alte informatii, precum si realizarea de link-uri catre versiunea website a Aplicatiei, fara acordul in prealabil din partea Proprietarului, da acestuia dreptul de a actiona conform prevederilor legale si clauzelor din Acord, inclusiv sa se adreseze organelor judiciare competente.

     

      Proprietarul si partenerii/afiliatii sai, daca este cazul, NU sunt responsabili pentru actiunile Personalului Autorizat care au un rezultat negativ sau care produc vreo pierdere de orice fel Clientilor, sau pentru orice software folosit si care poate afecta computerele fixe, laptopurile, retelele de calculatoare, serverele, dispozitivele de comunicatii inteligente prin erori, virusi si/sau pericole de natura soft-ului folosit.

 

      Orice utilizare neautorizata a materialelor/documentelor si a marcilor Proprietarului constituie o incalcare a legislatiei drepturilor de autor si a marcilor, precum si a oricaror altor norme legale aplicabile, Clientul si Personalul Autorizat vinovat fiind  in mod direct raspunzatori pentru pagubele produse.

     

      Nerespectarea acestor reguli conduce automat la anularea dreptului de a utiliza Aplicatia si la obligatia persoanei ce le-a incalcat de a distruge imediat toate materialele/documentele descarcate sau imprimate.

 

 

 12. Limitarea si declinarea raspunderii, inregistrare, parole si responsabilitati

 

      Intrucat nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantata a fi 100% sigura si desi Proprietarul face eforturi pentru a proteja informatiile Clientului, inclusiv implementarea protocoalelor securizate de transmitere a informatiei (https), Proprietarul nu poate asigura sau garanta securitatea informatiilor transmise de Client catre Proprietar in cadrul Aplicatiei.

     

      Asadar, orice informatie trimisa catre Prestator se va face pe riscul Clientului.

 

      Pe de alta parte, orice acces neautorizat la elementele nepublice ale Aplicatiei sau accesul altor persoane in afara Personalului Autorizat la un Cont de Client reprezinta infractiunea de acces fara drept la un sistem informatic, prevazuta si sanctionata conform legislatiei romane in vigoare.

     

      Clientul garanteaza informatiile introduse si poarta intreaga responsabilitate pentru felul si scopul in care utilizeaza Serviciile puse la dispozitie de catre Proprietar, precum si pentru felul in care configureaza sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului si comportamentul acestora.

     

      Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in Contul de Client.

     

      Desi in fiecare moment face eforturi in vederea asigurarii calitatii si corectitudinii mesajelor publicate in site, Proprietarul nu poate garanta, expres sau implicit, in privinta continutului, a software-ului ori a produselor si serviciilor publicate sub egida sa. Proprietarul nu isi asuma raspunderea, in nici o situatie, pentru nici o dauna sau eroare pricinuita direct sau indirect, pentru nici o lipsa de profit directa sau indirecta (incluzand, dar fara a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor si serviciilor furnizate de site.

     

      Clientul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu adaugarea, pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in Contul de Client.

 

      Aplicatia este realizata conform instructiunilor DPO al ACHR, astfel incat Prelucrarea DCP si a Altor Date necesare evidentei si prestarii serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari, sa se realizeze in conformitate cu prevederile comunitare si nationale privind protectia DCP, dispozitiile OUG 55/2002 si a Regulamentului ACHR.

     

      Proprietarul nu isi asuma responsabilitatea si nu raspunde pentru prejudicii sau pagube de orice natura ale Clientului cauzate de imposibilitatea accesului in Aplicatie ca urmare a neactualizarii permanente si imediate de catre Client a datelor din Contul de Client.

      Proprietarul depune toate eforturile pentru a asigura functionarea neintrerupta a Aplicatiei si pentru a asigura compatibilitatea dintre Aplicatie si cele mai utilizate aplicatii (software) folosite pentru accesarea acestora, dar nu poate garanta disponibilitatea lor decat in masura de 90 %.

 

      Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanta anuntate in prealabil prin email sau in cadrul Aplicatiei, insa include acele perioade de mentenanta neanuntate.

 

      Ca atare, avand in vedere dependenta Serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitari tehnice si de sistem ce pot aparea, Proprietarul isi asuma o obligatie de diligenta in ceea ce priveste disponibilitatea Serviciilor conform procentului de mai sus.

 

      Proprietarul nu ofera garantii, de nicio natura cu privire la faptul ca Aplicatia vor functiona neintrerupt, sigur si fara erori de orice fel.

     

      Furnizarea Serviciilor ce fac obiecul prezentului Acord poate fi intrerupta, cu titlu temporar de catre Proprietar, pentru orice motive, in orice moment, fara nicio notificare prealabila si fara niciun fel de pretentie de orice fel din partea Clientului.

     

      Proprietarul depune toate eforturile pentru a transmite informatii actualizate si exacte, pentru a prezenta in mod cat mai clar si concis toate informatiile din Aplicatie si va depune toate diligentele rezonabile pentru remedierea eventualelor erori semnalate.

     

      Cu toate acestea, Proprietarul nu garanteaza ca materialele, documentele, imaginile, paginile sau alte informatii nu contin erori. Proprietarul nu este si nu va fi legal responsabil sub nicio forma pentru nicio inadvertenta ori descriere eronata a informatiilor prezentate.

     

      Materialele/documentele, Aplicatia si servicile sunt furnizate ca atare, fara garantii de orice fel (nu se ofera nici garantii de comercializare, de adecvare la un anumit scop).

     

      Proprietarul nu ofera nicio garantie si nu isi asuma nicio responsabilitate nici pentru acuratetea sau caracterul integral al oricareia dintre paginile deschise in ferestre de tip webview, catre care exista linkuri.

     

      Nici Proprietarul, nici afiliati sai nu sunt responsabili pentru nici un fel de daune, fie ele directe sau indirecte, survenite ca urmare a accesarii sau folosirii oricarei informatii furnizate in cadrul Aplicatiei sau in cadrul oricarei alte pagini la care se face trimitere de la acestea.

     

      Proprietarul nu raspunde pentru folosirea Aplicatiei de catre Personalul Autorizat prin mijloace si metode ilegale/frauduloase sau abuzive ori in scopuri ilegale/frauduloase, imorale periculoase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare sau pentru instigarea ori complicitatea la comiterea de fapte care contravin legii.

     

      Clientul este de acord ca este singurul responsabil si va despagubi Proprietarul pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni ilegale/frauduloase sau imorale din partea Personalului Autorizat al acestuia, raspunzand in mod direct pentru toate faptele si prejudiciile cauzate de Personalul Autorizat, intrucat Personalul Autorizat actioneaza sub autoritatea sa.

     

      Prin prezentul document, Clientul intelege si accepta faptul ca Proprietarul va transmite datele acestuia catre organele de ancheta, in cazul in care legea il obliga sa faca acest lucru.

 

      Desi, tinand cont de actualul stadiu al tehnologiei, Proprietarul a asigurat cele mai inalte standarde pentru securitatea datelor si a traficului de internet, totusi acesta nu garanteaza securitatea traficului pe internet si confidentialitatea DCP, a Altor Date, a materialelor/documentelor transmise catre Proprietar prin internet.

     

      Proprietarul asigura caracterul confidential, protejarea DCP, a Altor Date, a documentelor si materialelor doar pe durata stocarii acestora pe serverul utilizat de catre Proprietar.

     

 

13. Dreptul de retragere (Politica de Retur)

 

      Dreptul de retragere al Clientului este  prevazut de dispozitiile Ordonantei de Urgenta a Guvernului privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, nr. 34/2014, modificata si completata, referita in continuare prin acronimul OG 34/2014.

     

      In concret, dreptul de retragere poate fi exercitat numai:

a. INAINTE de plasarea Comenzii in vederea eliberarii fiecarei Adeverinte,

b. INAINTE de inceperea vizualizarii unui Curs Online de Constientizare a Securitatii Cibernetice

 

      Pentru evitarea oricaror neclaritari, conform art. 16 alin. 1 lit. a din OUG 34/2014:

a. prin plasarea Comenzii in vederea eliberarii fiecarei Adeverinte si avand in vedere ca plasarea Comenzii se poate realiza numai dupa introducerea datelor necesare in Aplicatie ceea ce presupune in mod necesar prelucrarea acestora,  Clientul pierde dreptul de retragere prevazut de OUG nr. 34/2014 si are obligatia de a plati tariful aferent Serviciului de Prelucrare a DCP si a Altor Date; in orice caz, dreptul de retragere se pierde la momentul emiterii Adeverintei,

b. prin inceperea vizualizarii unui Curs Online de Constientizare a Securitatii Cibernetice si avand in vedere ca inceperea vizualizarii echivaleaza cu furnizarea online a serviciului, Clientul pierde dreptul de retragere prevazut de OUG nr. 34/2014 si are obligatia de a plati tariful aferent cursului.

 

     Avand in vedere ca odata cu plasarea Comenzii Serviciile sunt livrate/prestate si ca la acelasi moment al plasarii Comenzii Clientul isi pierde dreptul de retragere prevazut de OUG nr. 34/2014, NU sunt aplicabile Serviciilor nici termene de retururi/anulari si nici modalitati de returnare a acestora.

 

      Daca aveti intrebari sau daca aveti nevoie de informatii suplimentare despre dreptul de retragere, va rugam sa ne contactati pe urmatoarele coordonate: Registre Online SRL, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, com. Chiajna, sat Dudu, str. Salcamilor nr. 20A,  avand identificatorul unic european EUID ROONRC.J23/6377/2021 si cod unic de inregistrare 46855074, telefon 0722.358.392, adresa de email registreonline.ro@gmail.com.

 

      Pentru informarea facila a consumatorilor, Politica de Retur este disponibila si separat, la adresa https://recpau.registreonline.ro/politica-de-retur.

 

 

14. Prelucrarea DCP si a Altor Date (Politica de confidentialitate)

 

      Prelucrarea DCP si a Altor Date se face conform dispozitiilor comunitare si nationale aplicabile, in special in baza legislatiei primare consituite din GDPR si din Legea privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) nr. 190/2018, referita in continuare drept LEGEA 190/2018, precum si conform Anexei 2 - Acord privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal.

     

      In sensul celor de mai sus, pentru evitarea oricaror confuzii si in vederea clarificarii intinderii operatiunilor de prelucrare a DCP, partile au procedat mai intai la identificarea si precizarea mai jos a scopurilor in care prelucreaza DCP, impreuna sau separat, potrivit dreptului intern sau dreptului Uniunii, conform celor de mai jos

     

      Furnizorul si Clientul sunt fiecare dintre ei OPERATOR DCP in ceea ce priveste prelucrarea, in nume propriu, a DCP apartinand propriilor asociati si administratori (daca nu sunt asociati), in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind identificarea, monitorizarea si comunicarea DCP ale beneficiarilor lor reali in registrele publice relevante (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR).

     

      Furnizorul si Clientul sunt fiecare dintre ei OPERATOR DCP in ceea ce priveste prelucrarea, in nume propriu, a DCP apartinand propriilor salariati/zilieri, propriilor furnizori si/sau clienti persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care vin in contact (i) in scopul incheierii si/sau executarii Contractelor in care sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind protectia DCP, relatiile de munca, medicina muncii, sanatatea si securitatea in munca, contabilitatea, disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) in scopul realizarii  drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

     

      In plus, Clientul este OPERATOR ASOCIAT cu ACHR si cu toti membrii ACHR, conform Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal ce constituie Anexa 2 la Statutul ACHR, in ceea ce priveste prelucrarea, in nume propriu si pentru ACHR, a DCP apartinand clientilor persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care vin in contact (i) in scopul incheierii si/sau executarii Contractelor in care sunt parte privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) in scopul realizarii  drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

     

      Furnizorul este PERSOANA IMPUTERNICITA a Clientului si a ACHR in ceea ce priveste prelucrarea, in numele Clientului si al ACHR, cu ocazia executarii Contractului, a DCP apartinand clientilor persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care Clientul si ACHR vin in contact (i) in scopul incheierii si/sau executarii Contractelor in care sunt parte privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) in scopul realizarii  drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

     

     Clientii persoane fizice si reprezentantii legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care Clientul si ACHR vin in contact sunt considerate persoane vizate de prelucrarea DCP, in intelesul GDPR.

 

     Scopurile prelucrarii DCP sunt, dupa caz (i) incheierea si/sau executarea Contractelor privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) indeplinirea obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) realizarea drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

     In functie de scopurile prelucrarii, de situatiile concrete aplicabile fiecarei situatii in parte si cu respectarea principiului reducerii la minimum a DCP prevazut de art. 5 alin. 1 GDPR, se vor prelucrare toate sau doar o parte din urmatoarele DCP ale persoanelor vizate: (i) numele si prenumele, (ii) adresa de email, (iii) numarul de telefon, (iv) adresa de domiciliu/resedinta.

 

     DCP furnizate sunt colectate prin intermediul Aplicatiei sau prin email atunci cand:

a. suntem contactati de catre Client pentru a obtine produse, servicii sau informatii, prin email sau prin chat-ul Aplicatiei

b. se realizeaza conectarea la Aplicatie,

c. se participa participati la forumuri publice sau alte activitati furnizate prin intermediul Aplicatiei,

d. se raspunde la sondaje adresate

e. comunicati cu noi in alt mod.

 

      De asemenea, colectam DCP prin intermediul Aplicatiei si folosind cookie-urile.

      Pentru a afla mai multe despre felul in care utilizam cookie-urile, va rugam sa cititi Politica de Cookies de la articolul urmator sau aici https://recpau.registreonline.ro/politica-de-cookies

 

     Temeiul juridic al prelucrarii  DCP il constituie dreptul intern si dreptul Uniunii in ceea ce priveste (i) incheierea si/sau executarea Contractelor privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) indeplinirea obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) realizarea drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

     Prelucrarea DCP se face prin mijloace automatizate (computere, telefoane inteligente, tablete si aplicatia informatica), fara insa a exista un proces decizional individual automatizat sau crearea de profiluri, in intelesul art. 4 pct. 4 si art. 22 GDPR.

 

     Dezvaluirea DCP prelucrate nu se va face decat catre personalul propriu (angajati, administratori etc.), personalul extern implicat in activitatile de furnizare a serviciilor ce fac obiectul Contractului (care respecta si au implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului prelucrarii cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile utilizatorilor, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la DCP transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod), precum si catre institutiile si autoritatile publice care gestioneaza registrele publice relevante.

 

     DCP prelucrate vor fi gazduite pe servere situate in Germania, operate de terti care respecta si au implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului prelucrarii cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile utilizatorilor, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la DCP transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod.

 

     Datele personale vor fi prelucrate pe o perioda de 20 ani, cu precizarea expresa ca la implinirea perioadei DCP vor fi anonimizate, astfel incat sa existe in continuare dovada indeplinirii obligatiei legale de inregistrare a cainilor periculosi si agresivi la ACHR.

 

     De fiecare data cand executarea Acordului presupune in mod necesar informarea persoanelor vizate privind prelucrarea DCP, Furnizorul va notifica persoanele vizate de prelucrare, in numele Clientului, in conditiile art. 13 din GDPR.

 

     Operatorii Asociati si Furnizorul au obligatia asigurarii confidentialitatii DCP, pe toata durata prelucrarii si de a lua masuri pentru a asigura faptul ca orice persoana fizica care actioneaza sub autoritatea lor si care are acces la DCP nu le prelucreaza decat la cererea lor, cu exceptia cazului in care aceasta obligatie ii revine in temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern.

 

     Operatorii Asociati si Furnizorul au implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate, conforme cu bunele practici in industrie, in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului prelucrarii cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile utilizatorilor, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la DCP transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod.

 

     Avand in vedere scopul prelucrarii DCP, precum si imprejurarea ca se prelucreaza un numar insemnat de DCP,  Operatorii Asociati si Furnizorul si-au desemnat un responsabil cu protectia datelor, referit in continuare drept “DPO”

 

     Potrivit GDPR, nu este interzis ca Operatorii Asociati si Furnizorul sa aiba un DPO comun.

 

     Clientul a acordat Furnizorului o autorizatie generala scrisa de a efectua operatiunile  de prelucrare a DCP si prin intermediul unor alte persoane imputernicite, in aplicarea dispozitiilor art. 28 alin. 2 teza finala GDPR, caz in care Furnizorul are obligatia informarii Clientului in privinta datelor de identificare ale persoanelor imputernicite si a garantiilor furnizate de acestea pentru punerea in aplicare a masurilor tehnice si organizatorice adecvate prelucrarii DCP in conformitate cu  cerintele GDPR, oferind astfel Clientului posibilitatea de a formula obiectiuni fata de aceste propuneri din punct de vedere al securitatii prelucrarii DCP.

 

     In cazul prevazut la aliniatul precedent, toate obligatiile privind protectia DCP aflate in sarcina Furnizorului prevazute in Contract, vor fi prevazute si in Contractul dintre Furnizor si persoana imputernicita de acesta, inclusiv furnizarea de garantii suficiente pentru punerea in aplicare a unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea sa indeplineasca cerintele GDPR.

 

     Persoanele vizate de prelucrarea DCP au si isi pot exercita urmatoarele drepturi conferite de GDPR:

a. dreptul la informare, prevazut de art. 13 si 14 GDPR,

b. dreptul de retragere a consimtamantului acordat, prevazut de art. 13 alin. 2 lit. C si art. 14 alin. 3 lit. D GDPR, 

c. dreptul de acces la datele prelucrate, prevazut de art. 15 GDPR,

d. dreptul la rectificarea DCP, prevazut de art. 16 GDPR,

e. dreptul la stergerea DCP (”dreptul de a fi uitat”), prevazut de art. 17 GDPR,

f. dreptul la restrictionarea prelucrarii DCP, prevazut de art. 18 GDPR,

g. dreptul la portabilitatea datelor, prevazut de  art. 20 GDPR,

h. dreptul de a se opune prelucrarii DCP (dreptul de opozitie), prevazut de  art. 21 GDPR,

i. dreptul de a depune plangeri la autoritatea de supraveghere, prevazut de art. 77 GDPR Autoritatea de supraveghere romana este Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, b-dul g-ral Gh. Magheru nr. 28-30, cod postal 010336, telefon +40.318.059.211, fax +40.318.059.602, email anspdcp@dataprotection.ro,

j. dreptul la o cale de atac judiciara eficienta impotriva unei autoritati de supraveghere, prevazut de art. 78 alin. 2 GDPR

     

      Daca aveti intrebari sau daca aveti nevoie de informatii suplimentare despre prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati pe urmatoarele coordonate: Registre Online SRL, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, com. Chiajna, sat Dudu, str. Salcamilor nr. 20A, avand identificatorul unic european EUID ROONRC.J23/6377/2021 si cod unic de inregistrare 46855074, telefon 0722.358.392, adresa de email registreonline.ro@gmail.com

     

      Pentru informarea facila a consumatorilor, Politica de confidentialitate este disponibila si separat, la adresa https://www.registreonline.ro/recpau/politica-de-confidentialitate.

 

 

15. Utilizarea cookies (Politica de Cookies)

 

      Pentru o experienta online legala si facila, Aplicatia utilizeaza cookies.

 

      Un cookie este o mica parte a datelor pe care site-ul web le trimite aplicatiei Dvs de accesare a internetului, denumita browser, referitor la vizita unui utilizator pe acel site web.

     

      Acesta este modul in care un site web recunoaste vizitatorul, isi aminteste informatiile legate de vizita acestuia si ofera un serviciu web usor de utilizat si simplu.

     

      Pe de alta parte, cookie-urile ajuta administratorii site-urilor web sa adapteze continutul site-urilor, sa le aminteasca preferintele vizitatorilor si sa inregistreze vizite pe site-urile web.

     

      Cookie-urile fac ca navigarea pe site-urile web sa fie o experienta placuta, rapida si, mai presus de toate, mai eficienta.

     

      Pe site-ul nostru web, folosim diferite categorii de cookie-uri, dupa cum urmeaza:

a. cookie-urile necesare;

b. cookie-uri analitice;

c. cookie-uri functionale;

d. cookie-uri primare,

e. cookie-urile tetilor.

 

Cookie-urile necesare sunt cookie-uri fara de care site-urile web nu ar putea functiona.

 

      Aceste cookie-uri sunt plasate automat pe dispozitivul vizitatorilor si nu pot fi dezactivate.

 

      Cookie-urile necesare nu pot fi utilizate la identificarea utilizatorilor si exista doar pentru a garanta ca site-ul web este afisat corect.

     

      Cookie-urile analitice ne permit administratorilor site-urilor web sa efectueze diferite analize statistice privind site-urile.

     

      Aceste cookie-uri sunt utilizate intr-o forma anonima, ceea ce inseamna ca nu pot fi utilizate la identificarea vizitatorilor.

 

      Puteti dezactiva utilizarea acestor cookie-uri in browser-ul web sau utilizand banner-ul „Configurare cookie-uri” (Cookie Settings) din partea de jos a site-ului nostru web.

 

      Cookie-urile functionale sunt cookie-uri care permit diverse functii ale site-urilor web, cum ar fi setarea limbii, pastrarea continutului cosului de cumparaturi etc.

Aceste cookie-uri sunt plasate pe dispozitivul vizitatorilor numai cu acordul prealabil al acestora

 

      Cookie-urile primare sunt cookie-uri care apartin acestui site web, adica cookie-urile care au fost plasate pe acest site de catre Proprietar sau de catre imputernicitii cu care Proprietarul are incheiate contracte de colaborare. 

     

      Pentru a afla mai multe despre felul in care imputernicitii nostri prelucreaza datele ci caracter personal, va rugam sa cititi Politica de Confidentialitate de la articolul precedent sau aici https://recpau.registreonline.ro/politica-de-confidentialitate

     

      Cookie-urile tertilor sunt cookie-uri care sunt configurate de alte site-uri web decat cel pe care va aflati in prezent, care permit sa folosirea anunturilor personalizate.

 

      Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a monitoriza modul in care utilizati internetul, permitandu afisarea  anunturilor relevante si interesante pentru vizitatori.

 

      Vizitatorii sunt cei care decid daca doresc sa permita stocarea cookie-urilor pe dispozitivele lor.

 

      Prin intermediul banner-ului „Configurare cookie-uri” (Cookie Settings) din partea de jos a site-ului web fiecare vizitator poate modifica oricand configurarile sale pentru cookie-uri.

 

      Cand un vizitator acceseaza site-ul nostru web, numai cookie-urile necesare si cookie-urile analitice anonime sunt plasate automat pe dispozitivul acestuia, in timp ce cookie-urile functionale pot fi plasate pe dispozitiv numai cu acordul vizitatorului.

 

      Exprimarea acordului se face prin intermediul unei fereastra de tip pop-up, ce apare cand un vizitator acceseaza site-ul nostru web pentru prima fata, in interiorul careia vizitatorul poate selecta configurarile dorite pentru cookie-uri.

     

      Daca un vizitator a accesat deja site-ul nostru web si a confirmat cookie-urile acceptate, acesta le poate modifica facand clic pe „Configurare cookie-uri” (Cookie Settings) din partea de jos a site-ului nostru web.

 

      In acest caz, pe ecran va fi afisata o noua fereastra de tip pop-up prin intermediul careia vizitatorul va putea modifica optiunile corespunzatoare cookie-urilor.

 

      Parametrii de configurare pentru cookie-uri pot fi, de asemenea, modificati si direct browser-ul web al vizitatorilor, conform informatiilor aferente fiecarui tip de browser web, disponibile prin accesarea link-urilor de mai jos:

Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

Firefox

https://support.mozilla.org/en-US/kb/clear-cookies-and-site-data-firefox

Internet Explorer

https://support.microsoft.com/en-us/windows/delete-and-manage-cookies-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d

Safari

https://support.apple.com/sl-si/guide/safari/sfri11471/mac

Opera

https://blogs.opera.com/news/2015/08/how-to-manage-cookies-in-opera/

 

      Daca se modifica/sterge fisierul pentru cookie-uri al browser-ului vizitatorului sau se modifica/actualizeaza browser-ul sau dispozitivul, este posibil ca ulterior sa trebuiasca dezactivate din nou cookie-urile.

     

      In orice caz, procesul de gestionare si stergere a cookie-urilor depinde de browser-ul utilizat.

     

      Pentru ajutor se poate  consulta sectiunea „Asistenta utilizator” din cadrul browser-ului utilizat.

     

      De asemenea, dezactivarea Google Analytics se poate face accesand https://marketingplatform.google.com/about/

     

      Detalii suplimentare despre cookie-uri se gasesc aici https://youronlinechoices.com/

     

      Cookie-urile utilizate pe acest site web sunt urmatoarele:

 

      Scopurile in care sunt utilizate cookie-uri pe site-ul nostru web sunt urmatoarele:

a. recunoasterea vizitatorului la vizita urmatoare,

b. pastrarea evaluarilor oferite despre produse/servicii

c. analiza site-ul web,

d. asigurarea securitatii site-ului web,

e. monitorizarea si pastrarea continutului cosului de cumparaturi (cookie de sesiune),

f. cookie pentru trimiterea unui mesaj referitor la o achizitie nefinalizata,

g. functionarea continutului video,

h. functionarea functiei de chat a site-ului

 

      In plus fata de modificarea preferintelor referitoare la cookie-uri in modul detaliat mai sus, aveti si optiunea de a va exercita drepturile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, sens in care va rugam sa cititi Politica de Confidentialitate de la articolul precedent sau aici https://recpau.registreonline.ro/politica-de-confidentialitate

     

      Daca aveti intrebari sau daca aveti nevoie de informatii suplimentare despre cookie-uri sau prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati pe urmatoarele coordonate: Registre Online SRL, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, com. Chiajna, sat Dudu, str. Salcamilor nr. 20A,  avand identificatorul unic european EUID ROONRC.J23/6377/2021 si cod unic de inregistrare 46855074, telefon 0722.358.392, adresa de email registreonline.ro@gmail.com

     

      Pentru informarea facila a consumatorilor, Politica de Cookies este disponibila si separat, la adresa https://recpau.registreonline.ro/politica-de-cookies

 

 

 16. Drepturile si obligatiile Clientului

 

      In concordanta cu prevederile prezeentului Acord, Clientul are toate drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind comertul electronic, protectia consumatorilor si a profesionistilor (dupa caz), utilizarea programelor de calculator, protectia DCP.

 

      Clientul este unicul responsabil pentru intreg continutul existent in contul sau ori pentru orice incalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane, inclusiv pentru incheierea, desfasurarea si incetarea contractelor sale de prestare de servicii cu alte entitati.

     

      Clientul isi asuma intreaga raspundere pentru crearea, administrarea, gestionarea, acuratetea si legalitatea documentelor emise si a fisierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul Aplicatiei.

     

      Client va avea un Personal Autorizat caruia i se va putea configura un anumit set de drepturi.

     

      In cazul in care Personalul Autorizat incalca prezentul Acord sau se angajeaza in activitati ilegale sau imorale, Clientul raspunde in mod direct pentru toate faptele si prejudiciile cauzate de Personalul Autorizat, intrucat Personalul Autorizat actioneaza sub autoritatea sa.

     

     

 17. Drepturile si obligatiile Proprietarului

 

      In concordanta cu prevederile prezeentului Acord, Proprietarul are toate drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind comertul electronic, protectia consumatorilor si a profesionistilor (dupa caz), utilizarea programelor de calculator, protectia DCP.

 

      Proprietarul asigura:

a. posibilitatea de a crea, administra si gestiona documentele emise prin intermediul Aplicatiei;

b. asistenta tehnica pentru probleme legate de nefunctionarea Aplicatiei, doar prin email, pe adresa registreonline.ro@gmail.com,  de luni pana vineri intre orele 10:00 – 18:00; raspunsul la fiecare solicitare va fi transmis pe adresa de email a solicitantului in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data receptionarii solicitarii, cu exceptia situatiei in care aspectele semnalate au fost rezolvate inauntrul termenului mentionat anterior, cand raspunsul nu mai este obligatoriu; nu se ofera asistenta juridica, financiar-contabila sau in legatura cu emiterea de documente; in cazul exercitarii repetate (chiar si numai partiala) si/sau excesive ori abuzive a acestui drept, Proprietarul poate conditiona analiza solicitarii si raspunsul la aceasta de plata prealabila a unui tarif de analiza in valoare de 300 lei pentru fiecare solicitare;

c. salvarea de siguranta a DCP si al Altor Date introduse in Aplicatie;

d. conectarea la Aplicatie printr-un protocol sigur de comunicare (https)

e. sincronizarea datelor din Contul de Client in asa fel incat sa fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv electronic, de oriunde, prin accesul la Internet, pentru anumite servicii. Serviciile oferite nu functioneaza sau functioneaza in mod limitat in varianta offline.

 

      Proprietarul actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, in conditiile LEGII 365/2002.

     

      In acelasi timp, in cazul anumitor servicii, o parte limitata de date sunt stocate si pe dispozitivele electronice utilizate de Client.

 

      Proprietarul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la Contul de Client sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului.

     

      In cazul in care Proprietarul primeste o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparenta nelegala realizata de catre Client, isi rezerva dreptul de a suspenda Contul de Client sau bloca accesul la acesta.

     

      Proprietarul nu monitorizeaza si nu exercita nici un control asupra datelor si documentelor Clientului.

     

      In schimb, Proprietarul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice.

     

     

 18. Incetarea contractului

 

      Prezentul Acord inceteaza:

a. de drept, fara indeplinirea altor formalitati:

i. la data la care inceteaza Contractul Cadru,

ii. la data la care inceteaza calitatea de Operator Asociat sau Tert,

b. prin rezilierea uniliterala din partea Proprietarului, ca urmare a incalcarii de catre Client a prevederilor prezentului Acord, chiar daca incalcarea este de mica insemnatate, la data comunicarii notificarii rezilierii unilaterale;

c. prin denuntarea unilaterala de catre Proprietar, cu respectarea unui termen de preaviz de 1 saptamana,

d. prin denuntarea unilaterala de catre Client, cu respectarea unui termen de preaviz de 1 saptamana. Clientul ACHR nu va putea denunta Acordul decat in conditiile Contractului Cadru.

     

     

 19. Comunicarile intre parti

 

      Orice comunicare intre parti se va realiza NUMAI in scris prin mesaje electronice transmise pe adresele de posta electronica ale Partilor, cu precizarea expresa ca adresa de posta electronica a Clientului este cea folosita pentru Autentificarea in Aplicatie, iar pentru Proprietar este cea prevazuta in prezentul Acord.

     

      Data comunicarii se considera data si ora expedierii mesajului electronic avand in vedere specificul acestor mijloace de comunicare care asigura transmiterea instantanee a mesajului, indiferent de data si ora la care destinatarul a citit mesajul electronice si/sau fisierele atasate acestuia.

     

      Cu toate acestea, partile pot comunica verbal, personal si telefonic, insa insa numai in vederea informarii operative cu privire la situatia executarii contractului, utilizarea acestora neproducand efecte juridice intre parti in intelesul prezentului contract.

     

     

 20. Legea aplicabila, solutionarea amiabila a litigiilor, instantele competente

 

      Prezentul Acord este guvernat de legea romana.

     

      Litigiile aparute pe parcursul derularii Acordului se vor solutiona pe cale amiabila.

     

      Daca solutionarea pe cale amiabila nu este posibila, toate litigiile decurgand din prezentul Acord se vor solutiona de catre instantele de judecata din cadrul Judecatoriei Sectorului 1 Bucuresti, respectiv de catre cele din cadrul Tribunalului Bucuresti, in conformitate cu prevederile Codului de procedura civila privind competenta materiala a instantelor de judecata.

     

      Dupa caz, litigiile decurgand din prezentul Acord pot fi solutionate in conformitate cu dispozitiile Ordonantei Guvernului privind privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti nr. 38/2015, referita in continuare prin acronimul OG 38/2015.

     

     

 21. Livrarea/Prestarea serviciilor

 

     Serviciul de Acces si Utilizare Non-Exclusiva a Aplicatiei este livrat/prestat exclusiv electronic, instantaneu, in format digital si gratuit la momentul introducerii corecte a Credentialelor de Acces.

 

     Serviciul de Prelucrare a DCP si a Altor Date, este livrat/prestat exclusiv electronic, instantaneu, in format digital si contra cost la momentul confirmarii platii serviciului.

 

     Serviciul de vizualizare a Cursurilor Online de Constientizare a Securitatii Cibernetice, este livrat/prestat exclusiv electronic, instantaneu, in format digital si contra cost la momentul confirmarii platii serviciului.

     

     

     

     

     

     

 

 

 

ANEXA 1 – DEFINITII

 

 

      Acces in Aplicatie – inseamna orice actiune de patrundere in Aplicatie, care permite apoi Utilizarea Aplicatiei. Acolo unde nu se specifica altfel, Accesul in Aplicatie este considerat Acces Autorizat.

 

      Acces Autorizat in Aplicatie – reprezinta actiunea oricarui Admin  sau Utilizator de patrundere in Aplicatie pe baza Credentialelor de Acces, ca umare a actiunilor sale exprese si nemijlocite, materializate in:

- bifarea casutei "Sunt de acord cu Termenii si Conditiile, Politica de Confidentialitate, Politica de Retur si Politica de Cookies a Aplicatiei RECPAU" din fereastra de autentificare a Aplicatiei,

SI

- in actionarea butonului Autentificare.

 

      Acces Neautorizat in Aplicatie – inseamna orice fel de actiune de patrundere in Aplicatie in orice alt mod decat prin Accesul Autorizat in Aplicatie.

 

      ACHR – este persoana juridica romana, organizata sub forma de asociatie, avand denumirea Asociatia Chinologica Romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 1, b-dul Dinicu Golescu nr. 37. bl. 4, sc. C, et. 1, apt. 70, avand cod unic de identificare 7108760.

     

      Acord de Licenta pentru Utilizatorul Final – inseamna contractul de Utilizare a Aplicatiei, ce se incheie la distanta, in forma ofertei urmate de acceptare, intre Proprietar, pe de o parte, si Clientul in numele caruia actioneaza Utilizatorul care acceseaza Aplicatia, pe de alta parte.

Pentru evitarea oricaror neclaritati, oferta Proprietarului de Licentiere a Accesului si Utilizatii Aplicatiei va fi acceptata si in acest mod se va considera incheiat intre parti, la distanta, un contract cu forta juridica, prin simplul fapt al accesarii Aplicatiei de catre oricare dintre Utilizatorii desemnati de catre Clientul in numele caruia actioneaza.

     

      Adeverinta – inseamna documentul eliberat de catre ACHR prin intermediul membrilor sai (asociatii teritoriale si cluburi), prin care se atesta evaluarea, incadrarea si inregistrarea in RECPAU a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari, dupa caz.

     

      Admin – este persoana desemnata de catre Reprezentantul Legal sa angajeze in mod deplin Asociatia in ceea ce priveste accesul si utilizarea RECPAU, inclusiv in ceea ce priveste desemnarea de Utilizatori ai Aplicatiei RECPAU in numele Clientului pe care il reprezinta.

     

      Alte Date – inseamna orice alte informatii decat DCP utilizate pentru tinerea evidentei si prestarea serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari. Toate si orice Alte Date introduse in Aplicatie de catre oricare dintre Operatorii Asociati devin proprietatea tuturor Operatorilor Asociati

     

      ANSPDPC – inseamna autoritatea de supraveghere romana a respectarii GDPR, respectiv Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in mun. Bucuresti, Sector 1, b-dul G-ral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod postal 010336, telefon +4.0318.059.211, +4.0318.059.212, fax +4.0318.059.602, email anspdcp@dataprotection.ro.

 

      Aplicatie – este programul de calculator in toate formele acestuia (versiunea web si versiunea pentru dispozitive de comunicare inteligente), in intelesul dispozitiilor Legii drepturilor de autor nr. 8/1996, referita in continuare prin acronimul LEGEA 8/1996, ce a fost proiectat, realizat, pus in functiune si gestionat de catre Proprietar, la solicitarea ACHR, pentru a permite prelucrarea (introducere, modificare, stergere, stocare, vizualizare etc.) datelor necesare prestarii serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari si de emitere a Adeverintelor aferente, de catre Operatorii Asociati, prin intermediul Personalului Autorizat propriu, conform Regulamentului ACHR privind cainii periculosi, cainii agresivi si cainii utilitari disponibil pe site-ul ACHR, referit in continuare si Regulamentul ACHR si pentru vizualizarea acestor date de catre Terti.

     

      Atac Cibernetic – orice activitate frauduloasa care are drept efect Accesarea Neautorizata a Aplicatiei, spargerea barierelor de securitate ale Aplicatiei sau ale unui Cont de Client, indisponibilizarea sau blocarea accesului la Aplicatie, vizualizarea, furtul, stergerea neautorizata sau indisponibilizarea DCP si a Altor Date, inclusiv dar nelimitat la Atacuri de Tip Refuz Serviciu sau Cracking / Hacking.

     

      Atac de Tip Refuz Serviciu – activitate frauduloasa de indisponibilizare sau blocare a accesului la Aplicatie prin suprasolicitarea resurselor informatice care sustin Aplicatia cu cereri multiple transmise Aplicatia intr-un timp foarte scurt.

     

      Cesiune Aplicatie – inseamna dreptul exclusiv si neingradit al Proprietarului de a cesiona in tot sau in parte Aplicatia, precum si drepturile si obligatiile prevazute de acesti Termeni si Conditii catre orice persoana juridica Proprietar, la libera alegere a acestuia, fara interventia sau acordul Operatorilor Asociati, Tertilor si a Utilizatorilor acestora.

 

      Client – inseamna persoana juridica ce utilizeaza Aplicatia prin intermediul Personalului Autorizat si caruia i se presteaza serviciile prin intermediul Aplicatiei.

Nu pot fi Clienti decat Operatorii Asociati desemnati ca atare prin Statutul Asociatiei Chinologice Romane, referita in continuare prin acronimul ”ACHR”, precum si Tertii care justifica un interes legal in Utilizarea Aplicatiei, referiti in continuare drept ”Terti”.

In functie de context, pentru simplificarea redactarii, prin Client se intelege si Reprezentatii Legali care reprezinta Operatorul Asociat sau Tertul, precum si Utilizatorii care prelucreaza DCP in numele Operatorului Asociat sau al Tertului.

 

      Comanda – inseamna solicitarea de achizitionare a unuia sau mai multor servicii, realizata de catre Client care isi doreste sa beneficieze de acel/acele servicii, prin intermediul Aplicatiei.

Comanda se materializeaza prin actionarea de catre Utilizator a butonului „Comanda”, care are ca efect emiterea Adeverintei in format electronic.

 

      Cont de Client – reprezinta sectiunea din Aplicatie ce poate fi accesata numai e baza Credentialelor de Acces, care contine informatii despre Client, permite Clientului transmiterea Comenzilor si care contine istoricul Clientului in Aplicatie (Comenzi, Adeverinte, Facturi etc.).

     

      Continut digital – inseamna date produse si furnizate in format digital.

     

      Cookie – reprezinta un fisier electronic care va fi stocat pe computerul fix sau portabil ori pe dispozitivele de comunicare inteligente ale unui Client de pe care se acceseaza Aplicatia prin intermediul unei conexiuni sigure la internet.

     

      Constientizarea Securitate Cibernetica („Security Awareness”) – inseamna nivelul de intelegere si cunoastere al individului cu privire la riscurile de securitate si la masurile de protectie adecvate pentru a le gestiona.

Aceasta poate include cunoasterea amenintarilor specifice, cum ar fi Atacurile Cibernetice sau furtul de date, precum si cunostinte despre modalitatile de prevenire a acestora, cum ar fi utilizarea parolelor puternice si protejarea datelor personale.

Constientizarea securitatii este importanta pentru a proteja atat indivizii, cat si organizatiile de la riscurile potentiale.

 

      Cracking / Hacking – activitate frauduloasa de accesare neautorizata a serviciului de autentificare a Clientului sau spargerea barierelor de securitate ale Aplicatiei sau ale unui Cont de Client.

 

      Credentiale de Acces – inseamna numele de utilizator si parola incredintate fiecarui Utilizator de catre Admin-ul Clientului pe care il reprezinta, necesare pentru Accesul in Aplicatie.

     

      DCP – inseamna date cu caracter personal, in intelesul dat de GDPR, respectiv orice informatii privind o persoana fizica, prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online unul ori mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice (inclusiv datele medicale), genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Toate si Orice DCP introduse in Aplicatie de catre Operatorii Asociati devin proprietatea acestora, Proprietarul avand doar dreptul si obligatia de a asigura prelucrarea DCP in conditii de siguranta.

 

      Domeniu web - inseamna spatiul virtual accesat prin internet, cu denumirea www.registreonline.ro, a carui folosinta este acordata Proprietarului de catre un registrator.

     

      Formare Initiala in ceea ce priveste Constientizarea Securitatii Cibernetice – inseamna dobandirea de cunostinte elementare (de baza) in domeniul securitatii cibernetice de catre un Utilizator, care se realizeaza numai prin parcurgerea si absolvirea, la alegerea Utilizatorului, a unui curs de Constientizare a Securitatii Cibernetice, organizat prin prezenta fizica sau online:

- fie de catre orice institutie acreditata de Ministerul Educatiei sau de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, ori de Autoritatea Nationala pentru Calificari,

- fie de catre Proprietar.

 

      Formare Continua in ceea ce priveste Constientizarea Securitatii Cibernetice – inseamna aprofundarea cunostintelor elementare (de baza) in domeniul securitatii cibernetice care se realizeaza numai prin parcurgerea si absolvirea, unui curs de Constientizare a Securitatii Cibernetice, in conditii similare Formarii Initiale.

     

      GDPR – inseamna Regulamentul general privind protectia datelor nr. 679/2016, disponibil aici https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=celex%3A32016R0679

 

      Instruire Initiala in ceea ce priveste Prelucrarea DCP – inseamna dobandirea de cunostinte elementare (de baza) in domeniul protectiei si prelucrarii DCP, care se realizeaza numai prin parcurgerea si absolvirea unei sesiuni de Prelucrare a DCP, organizat prin prezenta fizica sau online de catre DPO al ACHR, la alegerea Clientului.

 

      Instruire Continua in ceea ce priveste Prelucrarea DCP si a Altor Date se realizeaza ANUAL numai prin parcurgerea si absolvirea unui seminar ANUAL de  Prelucrare a DCP si a Altor Date, in conditii similare Instruirii Initiale.

 

      LEGE 8/1996 – inseamna Legea drepturilor de autor, republicata, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/7816

     

      LEGE 455/2001 – inseamna Legea semnaturii electronice, republicata, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29903

     

      LEGE 365/2002 – inseamna Legea comertului electronic, republicata, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/37075

     

      LEGE 190/2018 – inseamna Legea privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/220052

 

     Licentiere Acces si Utilizare Aplicatie – inseamna acordarea de catre Proprietar catre Client, prin intermediul Utilizatorilor acestuia, a dreptului de accesa si utiliza Aplicatia, pe baza Acordului incheiat intre parti.

Prin licentiere, Clientul si Utilizatorii acestuia NU dobandesc niciun drept de proprietate asupra Aplicatiei..

 

      Operatori Asociati – inseamna ACHR, pe de o parte si membrii ACHR (asociatii teritoriale multirasa si cluburi de rasa sau de lucru) pe de de alta parte, care actioneaza in cadrul unui "grup de intreprinderi", in care ACHR este "intreprinderea care controleaza", iar membrii sai sunt "intreprinderile afiliate/controlate", in intelesul GDPR, in ceea ce priveste evidenta si prestarea serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari, conform OUG 55/2002 si a Regulamentului ACHR.

     

      OG 26/2000 – inseamna Ordonanta Guvernului privind asociatiile si fundatiile, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/20740

     

      OUG 34/2014 – inseamna Ordonata de Urgenta a Guvernului privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/158913

     

      OG 38/2015 – inseamna Ordonata Guvernului privind privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/234807

     

      OUG 55/2002 – inseamna Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei pivind regimul de detinere al cainilor periculosi si agresivi, republicata, modificata si completata, disponibila aici https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/35880

     

      Persoana Imputernicita – este chiar Proprietarul care, neavand niciun drept de proprietate asupra DCP si a Altor Date introduse in Aplicatie de catre Client, are dreptul si obligatia de a asigura functionarea Aplicatiei, in conditii de siguranta a DCP si a Altor Date introduse in aceasta, pentru realizarea evidentei si prestarea serviciilor de evaluare, incadrare si inregistrare a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari, conform OUG 55/2002 si a Regulamentului ACHR.

     

      Personal Autorizat – inseamna Reprezentantul Legal, Admin-ul si Utilizatorii carora Clientul, prin intermediul Admin-ului, le-a incredintat in mod voluntar Credentialele de Acces si care actioneaza numai sub autoritatea si indrumarea Clientului.

 

      Prelucrare DCP si Alte Date - inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra DCP si asupra Altor Date sau asupra seturilor de DCP sau de Alte Date, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea.

     

      Procesator de Plati – inseamna Netopia Financial Services SRL, referita in continuare si Netopia, cu sediul in Bucuresti, Sector 2, 020335, b-dul Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Cladirea 24, etaj 4, inregistrata in Registrul comertului sub nr. J40/12763/2020, cod unic de inregistrare RO43131360.

     

      Proprietar – inseamna Registre Online SRL, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, com. Chiajna, sat Dudu, str. Salcamilor nr. 20A,  avand identificatorul unic european EUID ROONRC.J23/6377/2021 si cod unic de inregistrare 46855074.

     

      RECPAU – registrul de evidenta a cainilor periculosi, a cainilor agresivi si a cainilor utilitari tinut de catre ACHR exclusiv in format electronic, prin intermediul Aplicatiei.

     

      Regulament ACHR – inseamna Regulamentul privind cainii periculosi, cainii agresivi si cainii utilitari, adoptat, modificat si completat de catre Consiliul Director ACHR, in forma disponibila pe site-ul ACHR, www.ach.ro, in sectiunea Regulamente.

 

      Reprezentant Legal – inseamna, dupa caz, fie persoana fizica, identificata ca atare de catre Proprietar, ce detine functia de presedinte, administrator sau orice alta functie de conducere in cadrul Clientului, fie persoana fizica ce detine functia de reprezentant permanent al persoanei juridice ce detine functia de presedinte, administrator sau orice alta functie de conducere in cadrul Clientului.

Cu toate acestea, Reprezentantul Legal poate cumula si functia de Admin sau de Utilizator.

     

      Responsabilul cu Protectia Datelor, referit si prin acronimul DPO – inseamna persoana responsabila cu monitorizarea si sustinerea Clientului sau a Persoanei imputernicite in toate chestiunile legate de prelucrarea DCP.

DPO are rol consultativ, supravegheaza respectarea legislatiei national si comunitare, precum si a Acordului de prelucrare a DCP de catre Client si Persoana imputernicita de acesta si este punctul de referinta si de contact cu ANSPDPC.

     

      Semnatura Electronica – consta in bifarea casutei "Sunt de acord cu Termenii si Conditiile, Politica de Confidentialitate, Politica de Retur si Politica de Cookies a Aplicatiei RECPAU" din fereastra de autentificare a Aplicatiei, urmata de actionarea butonului ”Autentificare”.

Pentru evitarea oricaror neclaritati, bifarea casutei de mai sus urmata de actionarea butonului ”Autentificare” reprezinta o Semnatura Electronica, in sensul dispozitiilor art. 4 pct. 3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, avand aceeasi valoare juridica cu o semnatura olografa.

 

     Serviciu digital – inseamna un serviciu ce prezinta una dintre urmatoarele caracteristici:

a. permite consumatorului crearea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor in format digital,

b. permite schimbul de date in format digital incarcate sau create de consumator sau de alti utilizatori ai serviciului respectiv sau orice alta interactiune cu aceste date.

 

      Subdomeniu Web – inseamna sectiunea din Domeniul Web accesibila prin internet la adresa www.recpau.registreonline.ro, unde se poate accesa Aplicatia.

     

      Tert – inseamna autoritatea sau institutia publica din Romania, inclusiv cea care face parte din Autoritatea Judecatoreasca, carera Proprietarul i-a Licentiat Accesul si Utilizarea Aplicatiei.

     

      Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din prestarea Serviciilor prin intermediul Aplicatiei, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Proprietar.

     

      Utilizare Aplicatie – inseamna toate actiunile de folosire a Aplicatiei, constand nelimitat in: (i) prelucrarea DCP si a Altor Date, (ii) vizualizarea, crearea, stocarea, sortarea, tiparirea si salvarea documentelor ce se pot emite din Aplicatie sau a copiilor de pe acestea, (iii) initierea Platilor Online etc.

Acolo unde nu se specifica altfel, Utilizarea Aplicatiei este considerata Utilizare Autorizata.

 

      Utilizare Neautorizata a Aplicatiei – inseamna orice fel de folosire a Aplicatiei de catre orice persoana, in orice alt mod decat Utilizarea Autorizata a Aplicatiei.

 

      Utilizator – inseamna orice persoana fizica, cu exceptia Admin-ului, careia Admin-ului Clientul i-a incredintat in mod voluntar Credentialele de Acces si care actioneaza numai sub autoritatea si indrumarea Clientului si a Admin-ului.

Dupa caz, poate fi Utilizator si Reprezentantul Legal.

 

 

ANEXA 2 – ACORD PRIVIND PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

     1. Pentru evitarea oricaror confuzii si in vederea clarificarii intinderii operatiunilor de prelucrare a DCP ce fac obiectul prezentului acord, partile au procedat mai intai la identificarea si precizarea mai jos a scopurilor in care prelucreaza DCP, impreuna sau separat, potrivit dreptului intern sau dreptului Uniunii:

 

I. Furnizorul si Clientul sunt fiecare dintre ei OPERATOR DCP in ceea ce priveste prelucrarea, in nume propriu, a DCP apartinand propriilor asociati si administratori (daca nu sunt asociati), in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind identificarea, monitorizarea si comunicarea DCP ale beneficiarilor lor reali in registrele publice relevante (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR)

 

II. Furnizorul si Clientul sunt fiecare dintre ei OPERATOR DCP in ceea ce priveste prelucrarea, in nume propriu, a DCP apartinand propriilor salariati/zilieri, propriilor furnizori si/sau clienti persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care vin in contact (i) in scopul incheierii si/sau executarii Contractelor in care sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind protectia DCP, relatiile de munca, medicina muncii, sanatatea si securitatea in munca, contabilitatea, disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) in scopul realizarii  drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

III. In plus, Clientul este OPERATOR ASOCIAT cu ACHR si cu toti membrii ACHR, conform Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal ce constituie Anexa 2 la Statutul ACHR, in ceea ce priveste prelucrarea, in nume propriu si pentru ACHR, a DCP apartinand clientilor persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care vin in contact (i) in scopul incheierii si/sau executarii Contractelor in care sunt parte privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) in scopul realizarii  drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

IV. Furnizorul este PERSOANA IMPUTERNICITA a Clientului si a ACHR in ceea ce priveste prelucrarea, in numele Clientului si al ACHR, cu ocazia executarii Contractului, a DCP apartinand clientilor persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care Clientul si ACHR vin in contact (i) in scopul incheierii si/sau executarii Contractelor in care sunt parte privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) in scopul indeplinirii obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) in scopul realizarii  drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

     2.  Fata de cele de mai sus si in aplicarea art.28 GDPR, obiectul prezentului acord il constituie NUMAI prelucrarea de catre Furnizor, pe baza instructiunilor de mai jos, in numele Clientului si al ACHR, cu ocazia executarii Contractului, a DCP apartinand clientilor persoane fizice, reprezentantilor legali/conventionali ai propriilor furnizori si/sau ai clientilor persoane juridice sau ai institutiilor si autoritatilor publice cu care Clientul si ACHR vin in contact.

 

     3. Scopurile prelucrarii DCP de catre Furnizor in numele Clientului si al ACHR sunt, dupa caz (i) incheierea si/sau executarea Contractelor in care sunt parte privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) indeplinirea obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) realizarea drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

     4. Furnizorul va prelucra in numele Clientului si al ACHR, in functie de scopurile prelucrarii, de situatiile concrete aplicabile fiecarei situatii in parte si cu respectarea principiului reducerii la minimum a DCP prevazut de art. 5 alin. 1 GDPR, toate sau doar o parte din urmatoarele DCP ale persoanelor vizate: (i) numele si prenumele si (ii) adresa de domiciliu/resedinta.

 

     5.  Temeiul juridic al prelucrarii  DCP de catre Furnizor in numele Clientului si al ACHR il constituie dreptul intern si dreptul Uniunii in ceea ce priveste (i) incheierea si/sau executarea Contractelor in care sunt parte privind prestarea serviciilor publice de evaluare, incadrare si inregistrare in categoriile de caini periculosi si agresivi si a serviciului de evaluare, incadrare si inregistrare in categoria cainilor utilitari (art. 6 alin. 1 lit. B GDPR), (ii) indeplinirea obligatiilor legale care rezulta din dreptul Uniunii si dreptul intern privind disciplina financiar-bancara, arhivarea si relatiile cu institutiile si autoritatile publice (art. 6 alin. 1 lit. C GDPR) si (iii) realizarea drepturilor si intereselor legitime care rezulta din statutul juridic al fiecarei parti, din avizele, autorizatiile, inregistrarile si rezervarile facute la institutii si autoritati publice, precum si din Contractele in care acestea sunt parte (art. 6 alin. 1 lit. F GDPR).

 

     6. Prelucrarea DCP se face de catre Furnizor in numele Clientului si al ACHR prin mijloace automatizate (computere, telefoane inteligente, tablete si aplicatia informatica), fara insa a exista un proces decizional individual automatizat sau crearea de profiluri, in intelesul art. 4 pct. 4 si art. 22 GDPR.

 

     7.1 Dezvaluirea DCP prelucrate de catre Furnizor in numele Clientului si al ACHR nu se va face decat catre personalul propriu (angajati, administratori etc.), personalul extern implicat in activitatile de furnizare a serviciilor ce fac obiectul Contractului (care respecta si au implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului prelucrarii cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile utilizatorilor, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la DCP transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod), precum si catre institutiile si autoritatile publice care gestioneaza registrele publice relevante.

     7.2 DCP prelucrate de catre Furnizor in numele Clientului si al ACHR vor fi gazduite pe servere situate in Germania, operate de terti care respecta si au implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului prelucrarii cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile utilizatorilor, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la DCP transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod.

 

     8.1 Datele personale vor fi prelucrate de catre Furnizor in numele Clientului si al ACHR pe toata perioada in care Contractul produce efecte juridice, cu precizarea expresa ca la implinirea perioadei DCP vor fi anonimizate, astfel incat sa existe in continuare dovada indeplinirii obligatiei legale de inregistrare a cainilor periculosi si agresivi la ACHR.

 

     8.2 La incetarea furnizarii serviciilor legate de prelucrare care fac obiectul Contractului, la alegerea Clientului, Furnizorul are obligatia stergerii sau returnarii catre Client a tuturor DCP si a eliminarii copiilor existente, cu exceptia cazului in care dreptul Uniunii sau dreptul intern impune stocarea DCP de catre Furnizor.

 

     9. De fiecare data cand executarea Contractului presupune in mod necesar informarea utilizatorilor privind prelucrarea DCP, Furnizorul va notifica utilizatorii de prelucrare, in numele Clientului, in conditiile art. 13 din GDPR.

 

     10. Furnizorul are obligatia asigurarii confidentialitatii DCP prelucrate in numele Clientului si al ACHR, pe toata durata in care Contractul produce efecte juridice, sens in care Furnizorul este obligat sa ia masuri pentru a asigura faptul ca orice persoana fizica care actioneaza sub autoritatea sa si care are acces la DCP nu le prelucreaza decat la cererea Clientului si a Furnizorului, cu exceptia cazului in care aceasta obligatie ii revine in temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern.

 

     11.1 Furnizorul se obliga sa asigure respectarea dispozitiilor art. 32 GDPR, respectiv  sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate, conforme cu bunele practici in industrie, in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator riscului prelucrarii cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile utilizatorilor, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la DCP transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod.

     11.2 Printre masurile tehnice si organizatorice adecvate se numara:

(i) pseudonimizarea si criptarea DCP;

(ii) capacitatea de a asigura confidentialitatea, integritatea, disponibilitatea si rezistenta continue ale sistemelor si serviciilor de prelucrare;

(iii) capacitatea de a restabili disponibilitatea DCP si accesul la acestea in timp util in cazul in care are loc un incident de natura fizica sau tehnica;

(iv) un proces pentru testarea, evaluarea si aprecierea periodica a eficacitatii masurilor tehnice si organizatorice pentru a garanta securitatea prelucrarii;

(v) implementarea standardelor de securitate ISO27001/ISO27017/ISO27018;

(vi) audit periodic de securitate realizat de experti in securitate cibernetica;

(vii) acces limitat la baza de date pentru un numar foarte restrans de angajati ai Furnizorului;

(viii) monitorizarea permanenta a accesului la baza de date;

(ix) criptarea conexiunii folosite de Furnizor pentru accesarea serviciului folosind SSL;

(x) stocarea criptata a parolelor Clientilor,

(xi) efectuarea regulata de copii de siguranta ale bazelor de date.

 

      12.1 Avand in vedere scopul prelucrarii DCP de catre Furnizor, precum si imprejurarea ca se prelucreaza un numar insemnat de DCP,  Furnizorul si-a desemnat un responsabil cu protectia datelor, referit in continuare drept “DPO”, in persoana domnului Lucian Bagia.

     12.2 Potrivit GDPR, nu este interzis ca partile sa aiba un DPO comun.

 

     13. Clientul acorda Furnizorului o autorizatie generala scrisa de a efectua operatiunile  aferente Contractului si prin intermediul unor alte persoane imputernicite, in aplicarea dispozitiilor art. 28 alin. 2 teza finala GDPR, caz in care Furnizorul are obligatia informarii Clientului in privinta datelor de identificare ale persoanelor imputernicite si a garantiilor furnizate de acestea pentru punerea in aplicare a masurilor tehnice si organizatorice adecvate prelucrarii DCP in conformitate cu  cerintele GDPR, oferind astfel Clientului posibilitatea de a formula obiectiuni fata de aceste propuneri din punct de vedere al al securitatii prelucrarii DCP.

 

     14. In cazul prevazut la aliniatul precedent, toate obligatiile privind protectia DCP aflate in sarcina Furnizorului prevazute in Contract, vor fi prevazute si in Contractul dintre Furnizor si persoana imputernicita de acesta, inclusiv furnizarea de garantii suficiente pentru punerea in aplicare a unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea sa indeplineasca cerintele GDPR.

 

     15. Tinand seama de natura prelucrarii DCP, Furnizorul are obligatia de a oferi asistenta Clientului prin masuri tehnice si organizatorice adecvate, in masura in care acest lucru este posibil, pentru indeplinirea obligatiei Clientului de a raspunde cererilor privind exercitarea de catre utilizatori a drepturilor prevazute in capitolul III GDPR.

 

     16. Furnizorul are obligatia de a ajuta Clientul sa asigure respectarea obligatiilor prevazute la articolele 32-36 GDPR, tinand seama de caracterul prelucrarii DCP si informatiile aflate la dispozitia Furnizorului.

 

     17. Furnizorul este obligat sa puna la dispozitia Clientului, de indata, toate informatiile necesare pentru a demonstra respectarea obligatiilor prevazute la art. 28 GDPR, precum si sa informeze imediat Clientul in cazul in care, in opinia sa, o instructiune incalca GDPR sau alte dispozitii din dreptul intern sau din dreptul Uniunii referitoare la protectia DCP.

 

     18. Furnizorul are obligatia sa permita, fara intarziere, desfasurarea auditurilor si a inspectiilor privind modul de prelucrare a DCP, care vor fi efectuate de Client (prin persoanele autorizate de acesta) sau alt auditor mandatat de Client.

 

     19. Furnizorul are si obligatia de a contribui in mod activ la desfasurarea auditurilor si a inspectiilor, prin prezentarea, de indata, a tuturor informatiilor si documentelor legate de prelucrare solicitate de auditorii si inspectorii imputerniciti de Client.

 

     20. Orice litigii decurgand din interpretarea si executarea prezentului acord urmeaza regimul general al litigiilor prevazut in Acordul de Utilizare.